hockey på g!

I onsdag var jag på bio med klassen, det var mys men inga bra filmer! Efter det drog jag, Amanda, Ludvig & Johan till brunnsparken för att käka. Skit god mat var det, käkade på Jensens. Sen drog jag hem för att träna så idag har jag träningsvärk fast det känns skönt! speciellt när någon masserar haha.
Idag hade jag en lektion hur gott som helst! Lina var sjuk och Jörgen var tvungen att ställ in lektionen för han fick annat att göra och imorgon har vi nog också bara en lektion för Lina är sjuk imorgon igen! :)
Så imorgon ska jag göra massa ärenden bland annat till Sätila och till Kungsbacka och sånt. :) Hur gott som helst ska det bli sen ska jag sova hos bästa Natalie hela helgen och ha svin skoj!
Ikväll ska jag på hockey med hjärtat Ida, Frölunda - Brynäs! Det är en lätt match för Frölunda hoppas jag haha så ikväll ska jag skrika och heja lika mycket som jag gjorde förra gången! Men nu måste jag dra mig för ska hinna äta och göra i ordning mig innan jag ska dra!
Have a nice day! <3
Älskar dig Natta!

Kommentarer
Postat av: Natalie

<333

2011-02-04 @ 10:56:21
URL: http://ceciliapalmqvist.blogg.se/
Postat av: cecilia

<333

2011-02-06 @ 21:45:31
URL: http://ceciliapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0