Beautiful disaster

I tisdags började skolan igen och det var en riktigt knasig dag? Man märkte ju att skolan hade börjat igen för det var inte koll på någonting och kompisarna i skolan och deras humor? Jag var väldigt blond den dagen kände jag.. Amanda, Ludvig och Johan skratta bara åt mig åt mina dumma kommentarer? Började snacka om ljudvågor och grejer haha, nog bättre om jag är tyst! På kvällen åkte jag och gjort mitt hår hos Johanna Malins kompis, jätte goa tjejer dedär! Tusen tack för det kanske kommer någon bild så småningom.
I Onsdag var jag hemma från skolan för jag inte hade sovit någon på natten för jag hostat och grejer så mådde inget bra. Sen på kvällen kom Fanny till mig och snacka lite, finns här för dig gumman det vet du!
I dag har jag vart i skolan, började klockan halv ett vilket var väldigt skönt! Så ikväll ska jag bara ta det lugnt, laga lite mat och kolla film eller något. Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0