fredag hos mig med dom bästa

Idag har jag vart i skolan först och sen flyttat mina grejer till mamma och sånt. Sen på kvällen åkte jag tillbaka till pappa för att jag skulle vara här med några kompisar! Så först kom Fredrik och Wille sen Jimmie och sedan kom berg! Hade det mysigt, det blev lite Mario kart, biljard och grisa ner hela mitt kök? Haha roligt hade vi i alla fall! Tack för en toppen kväll ni är verkligen helt underbara! Ni har dom precis dragit så får väl lägga mig i sängen helt ensam och försöka somna till en film, har så sjukt ont i halsen och öronen hoppas inte jag blir mer sjuk bara! Just nu är jag så sjuk glad, bara sitter och ler för mig själv och drömmer mig bort hihi, godnatt.
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0