Grymma vänner!

I fredags var jag hemma med pappa, Niclas och Tb, käkade middag, spelade spel och till sist spela vi biljard! Hade jätte mysigt!
I lördags var jag med Natalie en stund nere och käkade och snackade gött! Sen åkte hon hem till sig och jag hem till mig. Efter drygt en timma kom Jimmie till mig och lite senare kom Natta och Krille också och vi spelade spel och mario kart! Sen ner till donken och käkade där vi träffade alla killar efter ett tag, Fredrik, Claes, Berg. Sen när donken stängt drog vi alla hem. Mysigt var det!
I går var jag med pappa på dagen och hjälpte honom med grejer och så sen på kvällen spelade vi spel och myste! Jätte roligt, sen när jag och pappa satt och spelade spel ringde Claes mig och fråga om jag ville vara med han och Jimmie och det är klart jag ville det så dom kom till mig och någon timma senare kom Berg också! Vi spelade spel och hade det jätte mysigt! Sen blev det film i slutet och sen drog dom typ vid 3 tiden. Ni är grymt bra killar!
Idag har jag bara hunnit vakna och är sjuk, kände mig dålig i lördags och söndags också men idag är det värre! Haha hade spelat in ett filmklipp hur min röst låter som jag har skickat till mamma  för hon svarade inte när jag ringde henne, hon ringde upp och tyckte jätte synd om mig. :) Hihi så nu blir det till att ligga i sängen och ta det lugnt framför en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0