i dream about you

Igår åkte jag ner till Kungälv och träffa Natalie en stund och käkade och pratade mycket om gårdagen! Haha vilket var en väldigt bra dag förut en insident som hände men det är tur man har sina vänner! Sen åkte Natalie hem och jag åkte hem och käkade igen.. Sen drog jag till Wille där Fredrik, Jimmie, Berg, Claes och Matte var. Spelade buzz och hade det mysigt! Sen åkte jag hem vid 12 och la mig i sängen och kolla på film!
Idag har jag bara sovit och gått och tränat Body Pump. Duktigt faktiskt men kommer ha träningsvärk imorgon känner jag! Men det är rätt gott faktiskt! :) Haha nu har jag precis duschat och hade tänkt sätta på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0