kalas

Igår var jag på kalas hos min bror Marcus som fyllde 18 år den 4 januari! Så stort grattis till dig gubben. När vi skulle åka därifrån och pappa skulle stänga igen bakrutan så sprack hela rutan så vi bara stod och skratta åt det och jag skrattar åt det än idag! Så vi åkte hem utan någon bakruta och det var jag och pappa som satt där bak där det drog kallt som mest! Haha men det gick bra, efter ett tag kom Marcus Berggren in i bilen också så då blev det ännu varmare när jag satt mellan två killar! Haha och Tommie och Marcus satt där framme för vi skulle lämna av Marcus hos Malin! Men det var en bra kväll ändå!
Idag vaknade jag av att någon försäljare ringer till mig telefon och söker min pappa.. Blir så trött på sånt och klockan var tidigt! Nu har jag och mamma i alla fall ätit frukost tillsammans och ska snart sätta oss och spela lite spel tillsammans! Mysigt, det var längesedan nu! Sen i kväll får jag se vad som händer i morgon ska jag i alla fall träffa min saknade Natalie som kommer hem! Have a nice day!
can't get you out of my head

Vill ha sommar och denna kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0