ångest eller något?

Känner att jag typ har ångest över hur vit jag är nu vid denna tiden... Det är ändå redan juli?
Måste verkligen bli brun, det är ju sommar men jag har verkligen inget lust längre att sola känns det som. Jag menar förr kunde jag ligga flera timmar varje dag och verkligen älskade det, nu blir jag bara rastlös och orkar inte? Varje gång jag ska gå ut och lägga mig på balkongen så ligger jag kanske i 5 minuter och klarar inte längre för att det inte blåser något. Så måste ta mitt körkort nu så jag kan åka ut till havet istället där det är betydligt skönare! Något av det värsta som finns är att vara blek, man ser så mycket snyggare och fräschare ut om man är brun...
Såhär brun var jag i sommras och vill vara det nu igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0