Bästa bror

Tänkte det var dags att lägga in ett inlägg nu när jag inte gjort det på länge...
Egentligen undrar jag varför jag har blogg? Jag orkar knappt skriva och när jag väl skriver har jag inte en aning om vad jag ska skriva!
I alla fall... Idag fyller min bästa bror år! Hela 21 år, så idag blir det att han ska ha lite folk här. Men jag ska inte vara med så länge då jag ska ut med Ida och bada någonstans och kanske grilla också. Ska blir jätte mysigt, har inte träffa min lille tjej på jag vet inte hur länge... Saknar min lille spillevink! Tänk ändå att dom som är mina närmsta vänner, mina "tjej" vänner är Ida, Amanda & Natalie och ingen av dom har jag känt alls länge! Ida har jag känt sedan i början/mitten av ettan & Amanda i början av ettan & Natalie ungefär 8 månader. Det är inte länge alls men ändå är vi så nära och kan berätta allt för varandra och vet att det stannar mellan oss. Det känns så skönt att det är så och att det finns några såna människor kvar. Jag menar att jag har inte kvar kontakten med dom jag känt längst eller hur man ska säga. Men jag är så sjukt glad att jag har dom vännerna som jag har, kunde inte haft några bättre!
DOM BÄSTA VÄNNNERNA NÅGONSIN! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0