ganska skön dag ändå!

Idag började dagen med att Amandis kom och hämtade mig hos min pappa med sin moppe, go vän ändå som gör det! Kryckorna va med ändå, någonstans mellan oss när vi kröp fram med mycket skönare än att få gå då jag inte ska hoppa runt utan ligga och vila!
Vi började med att redovisa om Michael Jackson, gick bra faktiskt! Efter det drog vi och tog blodprov på mig för i söndags hade jag 76 när man ska ha under 8... Så det var inte dunder bra men eftersom jag äter medicin nu så går den neråt och idag var den på 30 så det känns skönt! :)
Sen blev det en cykeltur hem till mig fast Amanda inte är världens bästa på att cykla så funka det och sedan när vi käkat hos mig blev det tillbaka för att göra prov, gick inget bra för någon typ nästan, typ hela klassen har fått IG i företags ekonomi kanske inte det bästa!
Sen blev det skjuts hem igen från godingen! Så nu har jag försökt städa upp här lite i mitt rum då jag inte kunnat göra det sedan i torsdag och man kom inte fram på golvet och badrummet typ och då är det lite panik för det är ju inte så litet faktiskt! Så det känns skönt, väntar på pappsen som ska köra ner mig till Maxi & Apoteket för att köpa ny medicin till mig som har tagit slut och lite annat smått och gott..
Imorgon är det äntligen skolavslutning och SOMMARLOV! Fast hade kanske inte tänkt mig att börja mitt sommarlov på kryckor men någon måste väl göra det så det blev jag denna gången! Är så grymt trött på dom och benet bara, dom är bara i vägen hela tiden!
Love C,
Saknar dig mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0