Alfapet, korsord & stickande!

Igår var jag med Ida, vi spelade alfapet, löste korsord & stickade! Haha not... Vi drog till donken med Fredrik, Jimmie & Berg sen hem till mig och slogs. Jag tog dom lätt, dom bara låg på golvet och grät :) hahah i alla fall Berg!
Idag ska jag vara med Ida igen! Hon ska sova här i kväll vilket ska bli väldigt mysigt! Vi får väl se vad vi hittar på, imorgon ska jag inte göra mycket mer än att träna som är bestämt i alla fall! På måndag blir det shopping med Natta, är ledig måndag och tisdag! Hur gott som helst så då blir det vila och shopping! :) Fick lite tråkiga nyheter idag också men det är så det är när man väntar för länge... Men men skit samma det kanske inte var meningen att det skulle hända. Nu ska jag göra mig i ordning det sista och sen vänta på Idis! :) Puss puss folk, have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0