perfect for me

Nu har jag inte bloggat på gör länge men har vart haft orken eller tid. Men nu tänkte jag slänga in ett onödigt lägg. Nu sitter jag på ÖF har har 5 timmars lektion framför mig vilket känns verkligen hur gott som helst... Eller inte. Klockan är 20 över 10 och jag är redan hungrig, har typ magkatarr eller något, blir aldrig mätt och äter hela tiden så igår åka jag och mamma till Maxi för att köpa grejer jag kan ha med mig till skolan.
Igår var jag på Frölunda matchen med pappa och den var faktiskt grym! Det blev 3-2 till Frölunda och det var en riktigt viktig match vilket betyder att dom nu har en chans, annars hade dom åkt ut om dom hade förlorat. Så det känns grymt bra, nu är det Färjestads matchen kvar på torsdag också som det gäller att dom vinner.
Måste även säga att jag är grymt glad att jag har om vänner jag har, eller vissa är väl inte dom bästa kanske men mina närmsta och många andra! Så jag vill tacka er grymt mycket för att ni finns och ni gör mig så glad! Ni är bäst, nu ska jag fortsätta att jobba lite. Have a nice day!
Jag älskar mina bästa små syskon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0