skön helg!

Denna helgen har jag faktiskt bara slappa! Hur skönt som helst, i fredags var jag hemma med mamma då alla mina planer hade spruckit så det blev let's dance och mys med mamma. I lördags åkte jag med mamma upp till Uddevalla till Sonja för att hälsa på henne och hjälpa henne lite. Sen när vi kom hem drog vi och spela lite golf, det var första gånger för i år så det var roligt! Men väldigt kallt i slutet!
Sen på kvällen skulle jag vart med Ida, Matte och Jimmie men det blev inte så...  Så då orkade jag inte mer och var hemma med mamma den kvällen också och så kollade vi på film, man skulle ju släcka ner en timma i går också så det gjorde vi och kollade på film med levande ljus! Mys mys!
I dag så ska jag nu åka och simma med pappa, sen ska jag hjälpa honom att köpa en tröja och fika med honom. Sen vid 2 ska jag träna Zumba i 3 timmar! Så det blir en go dag i dag också med mycket träning, vilket behövs då jag börjar bli lite rädd över att vågen ökas hela tiden när jag ställer mig på den! Men nu ska jag åka! Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0