älskade mamma

Igår den 26 maj fyllde min mamma år, den bästa vännen som någonsin finns, den bästa mamman, den bästa personen!

Mamma, min allra underbaraste vän
när får jag se dig igen

Fast jag inte kan vara hos dig
vill jag önska dig grattis från mig

Då var det dags att bli äldre igen
men lugnt får du inte ta det än

Fira dig med present och bubbel
då denna dag ska vara fri från trubbel

Jag vill dock säga detta med detsamma
Att jag älskar dig mest min kära mamma

För du känner mig så väl du vet
det är knappast någon hemlighet

Ett band så stark mellan oss är
mamma, jag önskar du vore här


Stort grattis min bästa mamma, du är guld värd!
Hoppas du får en toppen dag och du ser inte en dag ut äldre än 27!
Du är bäst i hela världen, jag älskar dig mest mitt monster <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0