24 oktober

I fredags hade jag en jätte mysig stund med min bror, vi va och kollade på Peters innebandy match. Sedan efter det körde jag in dom två till stan och tog upp pappa och Kicki.
I lördags var jag på kalas hos Eva med släkten och sedan hämtade jag upp Ludvig på vägen hem så åkte vi hem till mig och kollade på skräckfilm, The Grudge. Väldigt äcklig.
I söndags vaknade jag och Ludvig upp i sängen och hoppade in i duschen för att han skulle iväg med sin mamma. Sen på kvällen gick jag, Ludvig, Ida & Anton på bio - jägarna 2! Väldigt bra film tyckte jag, hoppade till några gånger och kanske skrek för högt. Men det ändå väldigt mysigt och hade vart trevligt att göra det igen men dessa underbara små människor!
Idag ska jag och Ida på hockey! Hur grymt som helst och idag ska dom fasen vinna! Dom möter Luleå så ikväll måste dom vinna. Dom ligger ju bra till så ikväll är det jag och Ida som står och skriker och hejar på dom! Ska bli riktigt trevligt!

Imorgon har vi projektarbetsdag så då ska vi jobba hemifrån vilket är väldigt skönt! Så imorgon kommer tjejerna hem till mig så ska vi sitta hela dagen med detta då vi ska stå på Kungälvs marknad på fredag.
Bilder från i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0