det är lördag och det blir utgång

Idag är det lördag och det blir utgång med min lille Emma! Det ska bli trevligt faktiskt, ska ta det lugnt ikväll för Ludvig ska komma hit sedan och sova hos mig. Mys ska det bli!
I tisdags va jag på hockey med min älskling, det var en sån sjukt bra match! Har nog aldrig sett Frölunda spela så bra! Mys va det med lite fika, shopping, hockey och sen sov han hos mig!
I torsdags var det bara praktik och jag var så trött när jag kom hem så det blev att lägga sig tidigt! I fredags var jag med Ludvig, jag åkte hem från praktiken så packa för att flytta till pappa, satte på tvättmaskin hemma och städade undan lite, sen hämta jag Ludvig på busstationen och vi åkte för att handla mat till helgen. Visste inte riktigt om jag skulle känna att jag var hans mamma eller flickvän? För när han sprang inne på Maxi betedde han sig som en liten unge som ville åka någon sån häst som finns där och sprang och la grejer i vagnen. Väldigt söt måste jag säga. Sen blev det att vi åkte hem och jag lagade pommes frites, entrecote & väldigt god sås. Blev väldigt bra faktiskt, mysig kväll med inte jätte mycket gjort, men väldigt skönt!
Men som sagt idag blir det utgång med Emma och sen blir det mys med min pojk! Bara han inte gör för mycket dumt med Anton innan, har fått några sms från Anton som jag inte är så förtjust i! Men men bara jag får hem honom sedan till mig är jag nöjd!

Måste bara säga att jag saknar mig vän Amanda, har nog inte umgåtts med dig sen jag vet inte när? Hur blev det såhär egentligen? Saknar verkligen dig så du måste sluta jobba så mycket på helgerna så jag kan få spendera lite tid med dig! Du är ändå min bästa vän? Då ska man väl umgås och inte bara i skolan? Du är väldigt bra tjej och jag vet att vi löser detta, puss på dig gummsi! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0