21 september

Haft en jätte skön helg med min älskling, va med han ända sedan i torsdags till söndags och haft det så underbart och mysigt!! Var på invigning på Sportlife i måndags, gud så stor och fint det blivit! Var där och tränade och käkade buffé, gud så gött det var! Så det kändes lite i magen igår fast det kändes mindre än jag trott så det var skönt! Biff och sånt? Haha knappast.
Haft en ganska skön dag idag i skolan fast läraren är ju inte att leka med alltså,
Var och tränade idag med Niclas kanske inte bästa jag gjort eftersom jag fick mer ont i halsen än vad jag hade innan men gud så gött det var att träna och passa även på att sola lite också! Sedan satt vi i bilen och prata hur länge som helst, känns verkligen bra att prata med honom som jag vet kan verkligen säga allt till och han pratar om allt med mig. Så himla söt när han har tjej problem och han kommer till mig och frågar. En barndomsvän som alltid kommer vara kvar i mitt liv.

Men måste bara säga att jag är jätte kär och jag kan verkligen inte sluta tänka eller vilja vara nära Ludvig, världens bästa pojk! Är en väldigt väldigt lycklig tjej nu, bättre pojk kan man inte ha!! ♥ ♥ ♥

Saknar min kusin! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0