dum tjej

Jag ska nog aldrig åka och köpa en ny mobil själv igen! Det slutade med att jag hade bundit mig i 2 år på Telenor med en kostnad jag egentligen inte ens har råd med.. Så nu får det bli att jag inte kan köra så mycket bil och får tänka på min ekonomi, gud så skoj! Men jag får mig själv skylla! Det hela började med egentligen att jag ville ha en ny mobil för några dagar sedan när min pappa köpt en ny så ville jag ha likadan, men eftersom jag köper nya grejer hela tiden och massa nya mobiler så skulle jag lugna mig lite och vänta med att köpa den. Så i onsdags kväll låg jag i sängen och smsade helt vanligt och så lägger jag ner telefonen i sängen igen när jag skickat sms:et. Sen när jag fick sms igen tog jag upp den och då var en del av skärmen som en streckkod  kan man säga hela skärmen var randig där uppe och en bit ner. Jag fick panik och gick in till mamma och så sa hon att jag får lämna in den där jag köpt den. Sen efter ett tag var hela skärmen som en streckkod så då fick jag ännu mer panik och sprang in till mamma som låg och sov och sa att jag måste låna en gammal mobil av henne då min är helknäpp. Men sen när jag kom in i mitt rum igen så var det borta så det bara var en liten del igen? Hel knäppt! Men i alla fall så vara jag ju ledig på torsdagen så jag åkte in mot Onoff på Bäckebol där jag köpt mobilen så när jag kommer dit står det på dörren att dom har stängt och att man ska åka till Backaplan istället. Så jag åker dit samtidigt som jag får sms av Ludvig som säger att hela Onoff har gått i konkurs. Så jag typ tvärstannar in på en parkering och ringer pappa och han säger att jag får gå in och kolla om det står något på deras hemsida eftersom jag fortfarande hade garanti kvar. Så jag ber Ludvig gå in på deras hemsida och då kunde Onoff inte göra något åt saken utan då skulle man vända sig till Sony Ericsson och det orka inte jag så jag åkte och köpte mig en ny mobil och på vägen dit när jag pratar i telefon med Ludvig så råkar jag lägga en dum kommentar "jag kommer aldrig mer handla på Onoff" och Ludvig får sig ett redigt skratt eftersom dom gått i konkurs kan man ju inte handla mer där, men det fattade inte jag först... Haha ganska blåst! Men men det var så det var i alla fall och då när jag gick in på Media Markt stod det två killar där som lurade mig på detta så dum som jag är! Men jag får skylla mig själv och ha detta i 2 år nu, det är väldigt väldigt bra grejer jag köpt men det är väldigt mycket för dyrt för mig.
Så kan det också gå om man heter Cecilia Palmqvist och är blond.
Love C,

Saknar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0