15 april

Söndag idag, jobba idag också men inte hela dagen då jag inte mådde bra och åkte hem. Dagen blev inte alls så bra som jag hoppats på, jag och Ludvig har 8 månader idag och hoppats på att dagen blivit bättre och inte velat att den skulle bli i närheten som den blev!
Idag ska det ju ändå vara min och Ludvigs dag och ha det mysigt och bra! Men ibland blir det väl som det blir också får hoppas att det blir bättre nästa gång!
Idag jobba jag inte hela dagen utan åkte hem och senare på kvällen har jag vart och fikat och kollat på min brors lägenhet, nu när nästan allt är klart. Det är riktigt fint alltså, sjukt va bra det blev!! Nu ska jag hoppa in i duschen och skölja ur oljan jag har i håret.
Love C,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0