23 april

Haft en väldigt skön och mysig dag med min pappa faktiskt! Fixat i ordning ute i båten och sedan även hämtat min gamla säng som vi ska ha hos pappa i Tommies gamla rum sedan även lyft ner min säng till mitt nya rum och sedan lyft upp Tommies gamla säng till mitt gamla rum hos mamma.
Medan pappa var och träna förut så passa jag på att sola lite, när jag sedan kom ut därifrån var jag riktigt röd i ansiktet får hoppas att det blir lite mer färg nu till balen! Träffa även lite bohus barn och min goding Ida! Hann inte prats så mycket tyvärr då jag lagt i pengarna och hade en minut på mig ungefär men får bli mer nästa gång. Har haft en väldigt skön dag i alla fall hoppas ni också haft det. Puss och kram skumbanan.
Love C,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0