3 april

Jag klara det! Hur skönt som helst jag klara handelsprovet så nu är det lugnt! Nu är det bara Greenwashing kvar och sedan är det ett prov kvar men det är inte hela världen om jag inte klarar det för jag har klarat allt annat och har så bra närvaro så det känns jätte bra så jätte tack till Ludvig som hjälpte mig att plugga så jag klara det! Älskar dig.
Har även fått reda på att jag klarat alla tre uppgifter jag gjort i religionskunskap så nu har jag mitt G och det känns underbar nu är det bara en uppgift kvar i det ämnet sen är kursen klar!

Idag hade jag tänkt åka in till stan men hoppar det då jag behöver dom pengarna och sparar! Fick även pengar idag från företaget, 720 kronor idag i kontant sedan kommer det även in 925 kronor på kortet så det känns helt underbart att vi tjänat såpass mycket på detta!
Nu ska jag fortsätta på handel och sen hem och bara ha det skönt!
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0