5 april

Sjuk pga jobb. Idag har jag varit och jobbat hela dagen i Uddevalla och när jag vakna upp idag har jag ont i halsen och eftersom jag vart ute hela dagen idag från klockan 9 imorse så har jag blivit ännu sjukare. Ont i halsen och jätte ont i öronen, hela huvudet är helt tungt och känner mig inte alls bra så det var väl inte världs bra att jag var ute och jobba idag. Eftersom det är så öppet på Volvo runt om kring så blåser det hur mycket som helst och väldig kall vind så mitt högra öra har fått tagit all vind så inte världs bra eftersom jag är ganska känslig. Så nu har jag precis kommit hem och lagt mig i ett varmt och skönt bad! Behövdes kan jag säga! Är helt stel i kroppen och ikväll blir det att köra och hämta pappa och Eva på Stenungsbaden, imorgon är det min tur att patya lite!
Ha en skön helg alla, jag ska ha en riktigt skönt lov.
Love C,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0