7 april

Har en väldigt skönt liv!
Har goa vänner, en underbar familj och världens bästa pojkvän. Igår blev det en riktigt go utgång med Natalie, lyckas alltid med våra utgångar. Det blir alltid så kul och så himla bra så tusen tack för igår kväll gumman!

I torsdags var jag ju och jobba i Uddevalla och blev inte friskare av det så sedan när jag kom hem hade jag feber och mådde dåligt! Fredagen mådde jag fortfarande inte helt bra men febern hade försvunnit så jag gick ut ändå, men för att jag gjorde det har jag ännu ondare i halsen och får ibland min röst att halvt försvinna och låter lite skev och hes men det försvinner väl också efter ett tag. Nu hade jag tänkt att ta mig något gott att äta, vilket jag behöver! Så det ska bli riktigt skönt, hoppas ni haft och har en skön helg för det har jag!
Älskar dig Natalie! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Natta

Tack själv gumman !! Älskar diiig

2012-04-07 @ 18:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0