4 december

Inte skrivit på hur länge som helst men har inte haft tanken på det och har liksom glömt av.
Jag blir så trött på mig själv, är det någon som vet hur man får tillbaka ett kort jag råkat ta bort från facebook med mobilen? Märkte att jag inte sparat det albumet på min hårddisk så den bilden är verkligen borta. Har den på bloggen men det blir inte samma och rätt storlek som det ska vara? Är det någon som vet hur jag gör? För när jag sparar bilden på bloggen blir den inte samma som dom andra. Måste verkligen ha den tillbaka.
 
Hade vart toppen verkligen om någon visste hur man gjorde!
Här är den bilden...

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh jag saknar diig!! <3

Svar: Saknar dig också!! <3 <3 Du har inte kvar det kortet på oss? <3
cecilia palmqvist

2012-12-04 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0