13 februari

Har haft en väldigt bra dag faktiskt! Har jobbat hela dagen med en tävling för ungarna, dom har fått målat teckningar och jag har mest lekt och skojat med dom! Sedan blev det snabbt att göra i ordning sig eftersom jag jobbade över och sedan iväg mot faster som fyller 45 år idag! Stort grattis till dig!

Senare på kvällen fick jag reda på en väldigt väldigt tråkig grej som gjorde mig väldigt ledsen men är sjukt glad att det gått såpass bra med dig! Kan inte fatta att det hände just dig och hoppas verkligen att det var en olycka! Det är väldigt hemskt och du har stått mig väldigt nära i alla 19 år, hela din familj så jag vill ge er all lycka och att allt löser dig, du är en ängel gjord av guld! Jag älskar dig!

Imorgon blir det ännu mer jobb och mys med älsklingen eftersom det är alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0