16 februari

Har jobbat hela dagen men har ändå vart en bra dag! Är ledig imorgon vilket är väldigt skönt så blir det mer jobb på lördag och söndag! Sista jobb dagarna för denna månaden, väldigt skönt när lönen kommer sedan!

Eftersom det är torsdag har jag precis oljat håret och duschat ur det! Det har faktiskt växt mer än vanligt! Provade  även en "färgbomb" idag, inte fattat exakt vad den gör mer än att det är en inpackning och ska ljusa håret lite men ser ingen skillnad med det kommer väl när man använt den lite!
Är så glad att min hår mår så mycket bättre nu efter som jag i december färga mitt hår fyra gånger på en vecka därav två av gångerna var på samma dag! Mitt hår gick självklart av och fick klippa av håret, det är därför jag provar massa grejer nu som inpackningar och oljor, oljan funkar väldigt bra och den inpackningen Malin rekommendera mig funkar väldigt bra så det är dom två jag kör på nu och det känns mycket bättre! Mitt hår var verkligen som gummi och man kunde bara dra av det, de kändes sådär kan jag ju lugnt säga! Men med 1000 ton inpackningar i håret på nätterna, ingen plattång och klippa håret lite då och då så har det blivit mycket mycket bättre! Så jag är glad att det börjar komma tillbaka!
Men nu ska jag dra mig mot fel sida älven, hoppas ni alla haft en riktigt skön dag!
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0