19 februari

Har jobbat hela dagen! Haft en ändå väldigt skön dag, lite seg i början men gick bra tillslut! Så nu är jag helt trött i mina knän som är fyllda av vätska, hela min kropp är ett stort problem men jag lever ändå!!
Har vart och kollat på vår monter med pappa hos Amandas pappa för att vi skall beställa brädor av pappa så vi skulle måtta och lite sånt. Sen blev det hem och få olja håret och städa undan lite och vika tvätten jag tvättat och vart duktig med!

Just nu ligger jag i sängen och kollar på Segemyhr och väntar på att min älskling ska komma hit, har inte träffat honom sedan i fredags även om det bara är 2 dagar sedan känns det väldigt skönt att få träffa honom!
Älskar verkligen den pojken!♥

Vill även tacka min goaste vän Natalie för alla mina fina presenter jag fick! Du är underbar och jag blev jätte glad! Love you ♥

Love C,

Kommentarer
Postat av: Natalie

Varsågod mitt hjärta <3

2012-02-19 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0