20 februari

Har haft en ganska skön dag faktiskt! Efter skolan åkte jag till Maxi för att inhandla lite grejer sedan var jag duktig och åkte för att tvätta min bil! Den blev mycket finare än vad den var innan, nöjd för att göra det själv! Lite små svårt att nå hela taket bara och ändå har jag en liten bil! Liten bil ännu mindre tjej! Mycket lättare när pappa är med och kan hjälpa mig att ta taket men när man ska göra saker själv får man lösa det själv! Kan ju inte alltid räkna med att pappa ska hjälpa mig!
Sen har jag vart hemma och lagat mat och fixat lite hemma. Nu ligger jag i sängen och kollar på How I Met Your Mother och väntar på karatefyllan ska börja! Hoppas ni haft en super duper bra dag.
Jag saknar min mamma.

Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0