27 februari

Nu har det inte blivit bloggande på ett tag men nu är jag igång igen, haft saker för mig hela tiden så har liksom inte hunnit!
I torsdags var jag och kollade på min pojkväns  match med hans mamma, dom var oerhört duktiga! Dom vann med 10-1 och Ludvig blev matchens lirare! Han vann en korg med frukter och godis och trisslotter i men den korgen fick jag istället så gullig som han är! Så grattis till dig älskling.

I fredags blev det lite mysigt hemma hos Emilia med Ludvig och Anton med film och kortspel.

I lördags blev det Allum med Johan och Ludvig för att kolla på Timoteij. Aldrig sett nervösare och ivriga pojkar!

I söndags blev det kalas hos mig med en del av släkten, det var riktigt trevligt faktiskt! Sen blev det mys framför tvn med Wallander och Ludvig!

Har haft en riktigt go helg det ända som saknades var att få åka skridskor som vi egentligen skulle göra men får lösa det en annan dag! Idag har jag hämtat min student mössa, inte långt kvar nu!!
Hoppas ni alla haft en riktigt skön helg!
Matchens lirare med bror & pappa.


Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0