29 februari

Igår blev det sväng till Backaplan för att kolla lite bland affärerna och hämta Ludvigs schema, hitta väl inget så direkt men har lite halv smått panik över att jag fortfarande inte hittat ett par balskor jag ska ha och får min klänning nu i mars. Kan ju vara bra att ha dom för att sedan mäta hur mycket dom ska sy upp och sånt men får lösa det på något sätt!
Idag har jag vart i skolan nästan hela dagen stannade kvar och hjälpte Johan & Ludvig då dom ändå skulle hem till mig och hämta bilen så fick jag sällskap hem. Men blev även så att jag följde med dom till Ikea för att inköpa en ram till deras UF- företag, åt även mat där. Hur gott som helst med fläskytterfilé, pommes frites och bearnaisesås!
Sen har jag bara vart hemma och flängt mellan pappa & mamma och grejat med allt inför imorgon med mitt UF- företag! Vi ska nämligen stå på Svenska mässan imorgon, kom gärna dit! Det är mellan 17 - 19 och på fredag mellan 11 - 16! Bara att komma och checka in oss!
Nu ska jag faktiskt ta och sätta på en riktigt bra film och sedan nana! Är hur trött som helst. Hoppas ni alla haft en skön dag!
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0