tänk...

Gud vad jag ändå vill vara liten igen och få träffa min mamma & pappa varje dag! Det känns så tråkigt och jag känner mig så dum när jag inte kan träffa dom bägge två varje dag och när mamma ringer väldigt ofta och frågar om jag kommer idag och man verkligen hör på henne att hon vill ha hem sin dotter. Att hon saknar mig, idag frågade hon mig om jag kommer vara här mer nu när min bror ska flytta och jag får hans rum. Jag känner mig så dum och vill egentligen bara flytta hemifrån så jag slipper väljer vem jag ska bo hos. Älskar bägge lika mycket och vill vara hos dom hela tiden. Tycker det är tråkigt att det blivit som det blev 2005 och det känns som det är mitt fel att vi inte träffas lika ofta som vi gjorde 1993 - 2005. Vi har sån himla bra kontakt, egentligen hela familjen med varandra men just den kontakten jag har med min mamma & pappa har jag inte med någon annan. Det finns INGA som kan vara bättre vänner är vad dom är för mig. Ställer jämt upp, finns alltid där & har aldrig svikit mig! ALDRIG! Jag älskar er, ni är dom bästa i mitt liv!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0