15 januari

Igår blev det aldrig någon middag utan vi tar det någon annan dag. Igår drog jag Emma & Emilia ut på krogen. Träffa världens bästa Natalie. Hon är verkligen den bästa vännen i världen! Tack för att du finns och för att vi prata och även tack till Krille som prata, haha

Ungefär vid halv 2 - 2 snåret fick jag sjukt ont i min mage det drog riktigt inåt, sved och värkte något så sjukt ont. Gick för att käka för tänkte det var något sådant. Men icke så nicke, det gick inte över så när jag kom hem vid halv 4 fick mamma kolla på det och jag fick en Alvedon men det blev inte bättre, så har inte kunnat sova på hela natten.
Efter ungefär 2 timmar fick jag ropa på mamma igen för jag hade så sjukt ont, började nästan gråta så smärta det var! Jag fick någon annan tablett och så om det skulle bli värre skulle vi åka till sjukan. På morgonen vid 8 typ ropa jag på henne igen och så fick jag tre till tabletter och en tuggtablett men när jag skulle tugga den fick jag sån sjuk panik så spydde upp den, den smaka så sjukt äckligt och konsistensen och allting! Så jag är sjukt trött har fått sova en timma nu på dagen då jag somna lite framför OC. Men det är fan inte lätt att kunna somna eller ligga still i sängen när jag varken kan ligga, stå eller sitta för det gör lika ont vad jag än gör och inte vet vart jag ska ta vägen.

Idag har jag i alla fall 5 månader med världens bästa pojkvän! Är hur glad över det som helst, det har gått sjukt riktigt fort. Kommer ihåg när vi fira vår första månad som om det var igår. I alla fall så kom Ludvig till mig igår på krogen för att säga hej och han stod ute med mig mer än en timma! Han som skulle upp och jobba och det var svin kallt men det blir faktiskt lite varmare när man står nära varandra och pussas lite! Så jag är väldigt glad att jag fick träffa honom en stund i alla fall och idag kommer han till mig, han får nog ta hand om mig lite idag tror jag! Men det skadar inte mig. :)
Jag är överlycklig att jag har honom ska ni veta, kunde aldrig gjort något bättre val när jag åkte till honom den 18 juli på hans födelsedag! Men jag har Ida att tacka som ville följa med och gratulera honom den 17 på natten till 18 så vi fick säga grattis och att han nämnde firande den 18 juli annars hade vi nog inte suttit i denna situationen vi gör idag även om jag hade lite planer... Men jag är väldigt glad att det hände! Helt överlycklig och kan verkligen inte få någon bättre!

Nu blev det ett väldigt oerhört långt inlägg men nu vet ni mer än ni visste innan!!
Nu ska jag lägga mig ihop rullad som en köttbulle och tycka lite synd om mig själv och vänta på att maten är klar mamma lagar. Hoppas ni hade en rolig kväll igår och jag önskar er en mysig dag idag!
Tack världens bästa vän! ♥
Love C,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0