17 januari kvällsinlägg

Efter skolan idag så har jag pluggat hela dagen så duktig som jag är! Känner mig faktiskt lite duktig idag då jag även var väldigt koncentrerad på religionen vilket jag inte brukar vara lika mycket som idag! Men det behövde jag!
Så nu när jag vart så duktig hade jag faktiskt tänkt göra mig en smoothie och sätta på en film och bara lägga mig i sängen och mysa helt ensam... utan sällskap tyvärr! Men såna kvällar ska man ju tydligen också få ha! Vilket är väldigt mycket tråkigare.
Men nu först blir det inpackning och olja för håret och en dusch som verkligen är efterlängtad, en varm och skön dusch!
Hoppas ni alla haft en mysmysig dag och alla får ha en trevlig kväll för det ska jag ha!
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0