19 januari

Idag är det torsdag och jag har inte haft internet där har jag då inte kunnat blogga men nu har jag löst det så nu är det full bloggning på gång!
Igår blev det mys med Ludvig hela dagen, lagade mat och hade det mysigt med film! Älskar verkligen den pojken!
Ikväll hade jag tänkt göra en liten grej för honom så det får han se när han kommer hem men kan tyvärr inte skriva det här då han ibland läser detta så man vet aldrig när det händer! Men hoppas han kommer bli glad och tror det kommer bli mysigt!
Let see!
I helgen blir det bara jobb och jobb! Men det betyder cash så det är riktigt gött!
Nu måste jag skynda mig lite då jag ska hämta Ludvig halv 10 hos honom!
Ha det så fint alla!
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0