21 januari kvällsinlägg

Har precis kommit hem från jobbet och är helt slut, glömde mina skor jag har i jobbet så har så sjukt ont i fötterna nu! Men det får mamma fixa med lite massage!
Ikväll blir det att träffa underbara Ida som jag inte träffat på väldigt länge då hon vart sjuk och sånt, så det ska bli väldigt skönt!
Vi ska ut så det blir nog en väldigt massa mer godingar ute som vi träffar, men eftersom jag jobbar imorgon och att jag fått magkatarr så dricker inte jag ikväll utan jag kör! Fick magkatarr förra lördagen när jag drack så håller mig borta ifrån det lite och går lite på tabletter istället!
Nä nu får jag göra i ordning mig, Ida kommer snart. Känner att detta kommer bli en skön kväll!
Måste även säga att jag blev sjukt glad när jag såg att det snöa i morse när jag gick ut för att öppna butiken, jag riktigt längta tills jag fick köra hem i snön och när jag kom till Kungälv blev det lite sladd och hade kul! Ikväll när jag kör ska jag allt roa mig lite till!!
Ha det bästa allihopa!

Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0