23 januari

I helgen blev det bara jobb! Men i lördags kväll blev det lite häng med Ida och några till, åkte hem till henne och hon tog väl bara drygt en timma att göra i ordning sig utöver att hon gjort det typ en timma innan jag kom till henne så det tog lite mer än 2 timmar för henne, seg människa!
Sen hamnade vi i alla fall hos Patrik med några där, hade trevligt och sen blev det ner till Kungälv för att käka! Sen släppte jag av dom för dom skulle ut och jag hem! Tack för en trevlig kväll!

Igår kom Ludvig till mig efter jag jobbat och kollade på Wallander, det blev väl någon hoppa till scen eftersom jag blir väldigt lätt rädd blev jag lite skrämd ibland men det är samtidigt väldigt kul att kolla på skräck filmer för efteråt kan man krypa ner i sängen och hålla om sin pojkvän och känna sig trygg!

Idag blir det bara mys framför tv, även spelat in en låt nu i eftermiddag så får se hur den blir. Nu hoppas jag snart maten är klart för är hur hungrig som helst!
Hoppas ni haft en bra dag allihopa!
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0