25 januari

Idag är det lönedag men denna månaden får jag tydligen inte min lön förrän på fredag så det blir att vänta..
Idag har jag vart med skolan på teater, usch va tråkig den var! Fatta inget alls men det var tur att jag hade min älskling att pussa lite på ibland!
Jag har fått sån sjuk huvudvärk! Började igår, men då somna jag en stund och så var den borta men idag är det tillbaka och sitter här med hur ont som helst!
Ikväll ska jag på kalas hos grannen, pappas barndoms kompis TB fyller år så vi ska dit och fira honom det är dom godaste dom finns och dom är som en familj till mig! Eftersom jag känt dom sedan jag föddes på BB.
Nu får jag väl göra i ordning mig till kalaset och sen gå till gården bredvid!
Hoppas ni alla haft en härlig dag, min dag kommer i alla fall avslutas riktigt bra!
Jag älskar dig
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0