29 januari

Nu har det inte blivit bloggning på 3 dagar, ursäkta för det men har faktiskt inte hunnit eller så har jag glömt av!
27 januari - blev det att vänta på älsklingen efter jobbet och åka hem tillsammans och sen träffa Ida & Jimmie på nattcupen! Trevligt var det men jag var så sjukt trött! Hämtade sedan min bror i Tuve och körde hem honom och Mathilda, sedan blev det att köra tillbaka till Göteborg och hämta min pojkvän och hans kompisar som vart ute. Det blev en lång natt!

28 januari - Sov jag och älsklingen ut, hur skönt som helst! Sen blev det att duscha och göra sig i ordning då jag skulle på middag och sedan utgång med jobbet! Hur kul som helst faktiskt! Sjukt go mat, precis sånt som jag gillar! Oxfilé och pommes frites med beanässås till! Hade en väldigt rolig kväll i alla fall så hemskt mycket tack till den allihopa och tusen tack till min älskling som hämtade mig, du är guld värd! ♥

Idag ska jag iväg med mamma, vi ska till Trollhättan och kolla skor och väska till min bal, även hälsa på morfar och hans syster när vi har vägarna förbi! :)
Det kommer bli en go dag idag också!
Men tack alla som gjorde denna helgen skön, ni är så goa!
Sköna tjejer!

Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0