3 januari

Idag är det Tisdag och jag sitter och väntar på att Ida ska vakna och svara så vi kan träffas. Undra hur lång tid det kan ta.

Jag funderar på att köpa en hårborttagningslaser så man kan ta bort håret hemma, istället för att gå till en klink flera gånger vilket kommer kosta väldigt mycket!
Så nu sitter jag och väntar på min lön vilket bara är 22 dagar kvar till.. Segt!
Ska bli spännande att testa faktiskt då jag inte orkar raka mina ben längre, det funkar även på armar, armhåla, bikinilinje m.m. Så det ska bli skönt att testa lite! Nu ska jag i alla fall fixa lite det sista och ringa Ida igen, ha en bra dag min vänner!
Bild på lasern.

Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0