31 januari

I Söndags var jag i Trollhättan med mamma, hade det jätte mysigt!
På kvällen åkte jag med goa Ida till Mölndal för att kolla på när min pojkvän skulle spela match. Han var jätte duktig och jag var jätte stolt över honom!
Igår följde Ludvig med mig hem efter skolan och vi lagade mat och sen bara kollade på film hela kvällen jätte mysigt! Sedan låg vi och prata från klockan 11 typ till klockan 20 i 2. Prata om hur mycket som helst faktiskt, väldigt bra ändå. Det mesta var ju bara bra saker så man blev ju väldigt glad! Förutom när han skall hålla på och retas och göra min grinig och förstöra stämningen... Haha men hade en jätte mysig kväll!

Är nu i skolan och kan väl säga att den börja helt okej bara att det var lite grejer som jag såg som jag egentligen inte ska bry mig om man gör det ändå! Mår bara dåligt av det och jag bryr mig ju fortfarande? Men det kommer aldrig sluta så det kommer alltid vara så.. känns det som i alla fall...

Ikväll blir det bara vara hemma och ha det skönt.
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0