16 juli

Igår hade jag och Ludvig 11 månader, älskar dig min fina! Idag har jag umgåtts med min pappa stan hela dagen, börja med lite fika med Natalie runt 2 tiden och sedan träffa jag pappa vid halv 3 ungefär och sedan har vi haft det underbart och gjort massa ärenden. Nu är vi ute vid båten och packar in då pappa ska ut med båten i 2 veckor, är riktigt avundsjuk! Vill ju också ut... Men får kanske följa med min bror ut med hans båt någon dag i veckan om det blir fint väder i alla fall. Det är bara två dagar kvar tills min älskling fyller 19 år. Får väl se om han ska få några födelsedagspresenter.. Nu ska jag fortsätta i båten, ha det fint alla! Love C,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0