8 juli

Är inte en höjdare på att blogga men glömmer av och hinner inte med då jag jobbar och sysselsätter mig med lite annat!
Men ska försöka bättre mig lite men inte säkert att det blir så mycket i sommar.
Imorgon fyller min bror är, världens bästa bror! 22 år, han börjar bli gammal! Min pappa fyllde ju år den 2 juli så då blev det kalas hemma med folk. Imorgon blir det lite fika och firade för Tommie och näst nästa vecka den 18 juli fyller Mathilda och min underbara älskling år!
I helgen har jag jobbat, jobbat och jobbat! Slitit och kämpat, men det är skönt när det är gjort!
Nu ska jag fortsätta kolla på film och mysa i sängen helt själv...
Godnatt
Love C,
 Saknar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0