13 juni

Idag har jag vart på Ullared med världens underbaraste Natalie. Fick köpt väldigt bra och fina saker faktiskt! Så nu börjar mitt rum bli fint, saknas en låg byråbänk och så små grejer! Men det börjar bli väldigt mysigt måste jag säga!
Allting går i vitt, svart och lila. Förutom färgslingan som sitter på Tvn som ändrar färg. Jätte fint faktiskt måste jag säga!
Imorgon blir det att köpa in lite mer grejer! Just nu ligger jag och väntar på att jag ska hämta Ludvig i stan så jag kan få komma hem och sova, är hur trött som helst!
Här är en bild på hur det ser ut mot tv väggen! Sen har jag även köpt en fin tavla över sängen, nya gardiner och en fin skylt på en annan vägg!
Love C,

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0