18 mars

I fredags blev det mys mys med Ida men två filmer, tjej snack och en gosig täcke över oss! Tack för en mysig kväll!
Igår var det ett jobb dag för mig som vanligt en lördags dag! Samma idag jobb jobb jobb!
Men fick en glad nyhet igår och det var att Karro var tillbaka till mina helger och vi kan ha roligt igen! Det är nämligen så att hon har haft en ersättare när hon har vart på utbildning men nu är hon äntligen tillbaka!

Igår kväll skulle jag gått på bio men det inte så då det var fullt på eller att det bara fanns dåliga platser kvar så vi stannade hemma istället och kollade på film här. Mysig det också faktiskt!
Nu är klockan halv 9 ungefär och det är dags för frukost för lille mig! Väntar bara på att Ludvig ska ha fixat klart håret så ska vi gå upp!
Ha en toppen dag allesammans, det ska jag ha!!
Saknar dig! ♥

Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0