24 mars

Igår fyllde min vän Mathias 21år, gammal gubbe nu men grattis till dig!
Igår blev det även utgång med skönt gäng! Även om det kanske inte blev jätte rolig utgång var jag med väldigt bra människor, så tack för igår mina godingar!
Nu är jag hemma hos älsklingen, han har åkt till jobbet och jag är hemma hos honom helt själv och myser med mig själv!! Ska snart gå in i duschen och värma mig lite, har städat undan här från igår och ligger nu jag och gottar mig i soffan med lite chips och Sunes jul, myspys!! Ikväll blir det bio om det inte blir ändrade planer och vi grillar istället. Det blir nog mys vilket som! Hoppas ni får en skön helg, ha det bäst!
Love C,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0