28 mars

Jobb, jobb och jobb!
Som sagt idag har det vart jobb, jobbat från klockan 12.00 - 20.15!
Imorgon blir det 10.00 - 20.15 och på fredag från 08.00 - 14.00.
Lite slit men goa pengar! Idag har jag alltså inte gjort något annat än att jag har jobbat, igår hade jag en skön dag i solen men Ludvig och första grillningen för i år hos mamma! Jätte mysigt var det, känns verkligen att våren börjar titta fram det har ju vart väldigt varmt dom senaste dagarna nu. Hur skönt som helst verkligen!
I lördags var jag på bio och såg Kvarteret Skatan reser till Laholm, jag tyckte den var väldigt bra faktiskt, rolig och skön!
Nä nu blir det att krympa ner i sängen och sätta på någon go film och sova till. Hoppas ni haft en skön dag idag imorgon likaså!


Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0