8 mars

Det är redan 8 mars! Har inte bloggat på ett tag men har inte haft tid att blogga. Har jobbat hela helgen och fått in lite cash, vilket är väldigt skönt!
I söndags kväll blev det mys med Wallander & älsklingen konstigt nog sluta det inte vid vattnet som det alltid brukar göra på alla Wallander filmer. Blir små besviken blev jag allt!
Måndags blev det en mysig dag med lite skridskoåkning och sedan hem och laga mat. På tisdagen blev det mys i stan med lite shopping sedan på kvällen blev det hockey! Frölunda - Färjestad, dom förlora tyvärr med 3-4!
I onsdags tog jag spruta mot livmoderhalscancer ont som det gjorde kunde jag inte slappna av! Men nu är det gjort och ska inte ta nästa spruta förrän om någon månad. Sedan blev det mys i stan med lite middag, shopping och sedan hem och kolla film. Fick köpt mig balskor & en vår jacka! Väldigt nöjd faktiskt.
Idag har jag jobbat hela dagen och när jag kom hem blev det att jag börja städa och röja lite! Känns helt tomt i mitt rum nu men det är väldigt fint! Gick ut och slängde nog en 5 - 6 påsar med skräp jag röjt undan! Nu ska jag hänga upp den sista tvätten och sedan laga lite mat, känner mig som en hemmafru just nu faktiskt!

Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0