9 maj

Tiden går så fort när man har skoj! Det är redan den 9 maj och snart är sommaren här!
Har inte skrivit på väldigt länge men har glömt bort det och inte haft tid. Har i alla fall haft sköna och bra dagar. Har ju flyttat ner till min brors gamla rum nu när han flyttat hemifrån så börjat få lite mysigt och fint där nere, det är fortfarande inte klart men tror det blir riktigt bra när allt är klart!
I helgen blir det jobb, lite halv tråkigt! Hade vart sjukt skönt att få vara hemma istället. På fredag är det i alla fall sista dagen på praktiken, ska blir väldigt skönt måste jag medge!
Har haft några mysiga dagar nu denna veckan med min älskling och på tisdag har vi 9 månader! Tiden går så sjukt fort, det känns helt underbart att ha honom vid min sida. Älskar honom så himla mycket!
Ska i alla fall bli väldigt kul nästa vecka då vi har 9 månader och på onsdagen åker vi upp till Lidköping och kommer hem igen på fredag. Ska blir himla skoj, får se hur allt slutar, tre ungdomar i ett hus, hur ska allt sluta? Nä men det blir nog kanon!
Har i alla fall haft en skön dag med Ludvig idag, vart ute vid vår båt så han fått kolla in den, den haft mysiga åkturer lite runt om i Kungälv och även ut mot havet. Men nu ska jag fortsätta kolla på film, hoppas ni haft en skön dag! Ha det grymt bra.
Älskar min underbara vän Ida! ❤
Love C,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0